• a kedvezményezett neve: FUTIZO Korlátolt Felelősségű Társaság
  • a projekt címe: Vállalatirányítási rendszer és infokommunikációs eszközök fejlesztése a FUTIZO Kft-nél
  • a szerződött támogatás összege: 15.984.400,- Ft
  • a visszatérítendő hitel összege: 19.980.500,- Ft
  • a támogatás mértéke (%-ban): 40,00 %
  • a projekt tartalmának bemutatása: A FUTIZO Kft. jogutódlása révén 1998-ban jött létre. Működésének kezdetétől egyre nagyobb szakmai kihívást jelentő építési beruházások kivitelezését végzi Magyarország egész területén. Szakembereik tájékozottak a legkorszerűbb építési technológia által nyújtotta lehetőségek alkalmazásában, amelynek eredményként elégedett ügyfélkörük folyamatosan bővül. Az építési tevékenységgel párhuzamosan szóródó anyag szállítást is végeznek belföldön és külföldön egyaránt. Gépeiket és járműveiket saját műhelyükben képzett szerelőcsapat tartja karban, így gyorsan és hatékonyan tudják kezelni az esetleges meghibásodásokat. A FUTIZO Kft. megalakulásától kezdve dinamikusan fejlődő és stabil piaci pozíciót megszerző középvállalkozássá nőtte ki magát. A cég vezetése az árbevétel és a hozzákapcsolódó üzemi termelékenységi szint növekedésének eléréséhez folyamatosan keresi azokat az beruházási lehetőségeket, amelyek hozzájárulnak a versenyképesség növeléséhez, a szolgáltatások fejlesztéséhez.

 

  • A GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2019-01760 azonosítószámú projekt segítségével laptopok, asztali számítógépek, felszerelt rack szekrény, nyomtató és routerek kerültek beszerzésre a technológiai háttér és üzleti folyamatok modernizálása érdekében. A beruházás keretében került sor a vállalkozásra szabott ERP fejlesztésére a HR menedzsment, a Pénzügyi, számviteli, az Elektronikus iratkezelési, valamint a Kontrolling és döntéstámogatás területek bevezetésével és oktatásával.A fejlesztés a belső vállalati folyamatok hatékonyságát, a társaság üzleti kapcsolatait, a hatékony menedzsmenti feladatok ellátását (vezetői döntéstámogató és információs, elektronikus iratkezelési, ellátási és ügyfélkapcsolati, csoportmunka, távmunka stb.), a hálózatbiztonságot és a szolgáltatások minőségének javítását szolgálja a vállalatirányítási rendszer bevezetésén és használatán keresztül.

    A beruházás keretében megvásárolt infokommunikációs eszközök leszállítását a TOPLAPTOP Kft., a vállalatirányítási rendszer fejlesztését a Woodpecker Software Kft. végezte el. 

    A beruházás a vállalkozás életében hiánypótló, mivel korábban az egyes ERP modulok nem kerültek kifejlesztésre, ill. a menedzsmenti feladatok zavartalan és valós idejű ellátását eddig nem a legkorszerűbb eszköz és szoftver háttér segítette.

    • a projekt tényleges befejezési dátuma: 2021.10.29.
    • projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2019-01760
infoblokk_kedv_final_rgb_erfalrg